2012. október 28., vasárnap


Elestem.... s már nincs erőm
még egyszer felállni..
Meg törtem.. mondd miért kell
az életnek így fájni??
Húz le a mélybe, az a meg nem
szűnő gondolat... "hiába várok... nem találom
meg a boldogságomat"
Ki régen erős volt.... és nem félt
semmitől sem
Feladta..! Az élet olyan nyilat
ejtett el a szívemben Melyre rá van írva: Én leszek az,
ki veled marad
S örökké garantálni fogja az
igazi fájdalmad
S csak állok némán... hang nem
jön ki a torkomon De legbelül ordítok:" Miért
bántasz oly nagyon??
Hiszen tudod, hogy lelkem
tiszta! Nem érdemlem..
Mondd kérlek! Miért teszed
mégis ezt velem?? Nincs már erőm, miért nem
veszed már észre
Hogy nem bírom!!" -s csak
néztem fel az égre-
Keresem a kiutat, mindenhol
akadály, mást nem látok Elvesztem.. S nem hiszem, hogy
egyszer kitalálok..
Csak bolyongok a világban.. Ki
szeret, megtalál!!
Ott leszek a hosszú és
határtalan MAGÁNY útnál...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.