2010. december 12., vasárnap

Szívverés:_Csézy!

















Gondtalan,az az élet melyben társra várok,
Súlytalan,nincs mi megzavar ha nem vigyázok,
Nem gyötör kín és vágy,
Ez könnyű de álmos világ.

Hirtelen,jön egy változás és szívem máris védtelen,
Nagy a félelem,hisz elvihetnéd mindenem
S ha ez vár rám,
Mi most vagyok azt el nem dobnám.

Dér voltam csak téli éjszakán
Tőled ez a csepp, ma Óceán,
Voltam én a Föld, ma szárnyalok
Jobb az aki általad vagyok.
S ez bármit megér.

Végtelen, ami bennem él,s ki így szeret az nincstelen
Soha nem lehet,hisz elvihetnéd mindenem,
Ha elmennél,
Mi lettem én az több mindennél.

Dér voltam csak téli éjszakán
Tőled ez a csepp, ma Óceán,
Voltam én a Föld, ma szárnyalok
Jobb az aki általad vagyok
S ez bármit megér.

Hiba volt,s ami fájt,amik voltunk rég elégett.
Sose volt, sose várt nagyobb út mi tőled éltet
Így kell láss,minden percem tőled más.

Dér voltam csak téli éjszakán
Tőled ez a csepp, ma Óceán,
Voltam én a Föld, ma szárnyalok
Jobb az aki általad vagyok.

Dér voltam csak téli éjszakán
Tőled ez a csepp, ma Óceán,
Voltam én a jég, ma lángolok
Százszor jobb mi általad vagyok.
S ez bármit megér.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.