2013. június 9., vasárnap

Desperado-Fáj

.




vajon a múltat, mi szép volt,- ki lehet törölni? nem lehet, de nem is kell...

nagy erő és óriási szeretet kell, ahhoz, hogy el tudd engedni azt az embert  akit tiszta szívből szeretsz, nehéz volt ezt a döntést meghozni,-elengedni Őt!,Végleg elengedni a kezét,... menni akart...már jó ideje minden rossz volt amit tettem még akkor is amikor segítettem, sok bántást kaptam és én mégis vágytam a szeretetére, reménykedtem hátha Ő is szeret és a jót amit teszek érte észre veszi..nem így lett előbb is észrevehettem volna, hogy neki nagyon rossz volt velem,...

  de,  ha látod, hogy már nem jó neki veled....meg kell tenni, hiszen az egész kapcsolat számomra azt jelentette, hogy amennyi jót csak kaphat ...azt megadjam....

kevés volt ,- nem jól adtam, többet szeretett volna és másképp,..én én voltam .. ő mást akart...nem fogadott el...

az egyik fél mindig jobban szeret és az jobban is szenved.... a vesztes...én vagyok...szívből szeretem...

sikerült neki új életet kezdeni....remélem a szépet ő sem fogja feledni....és az új kapcsolata jobban és úgy ahogy Ő szeretné, -tudja majd szeretni....
szívből kívánom ,találja meg az igazi boldogságot...

nekem...-ezzel a remény is elszállt......és mégis örülnöm kell.. fájva rá gondolni, hogy mást ölel...de
végre jó neki és Boldog lehet...nekem ez a legfontosabb,
 hogy én mit érzek....tényleg  nem számít a szenvedést a lekem fájdalmát úgysem lehet leírni...
mert míg élek Ő, Ő megmarad nekem...itt legbelül...a szívem  zugában csücsül...







1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.