2011. március 15., kedd

Napoleon Blvd-Legyetek jók, ha tudtok (HQ)




Azt hittem csak játék
bebarangolni
a szeretet birodalmát

megríkattak emberek
helyzetek sírtam
néha magam miatt is
s már tudom
a szeretet
vetületeiben
sose mérhető fel

szeretet helyett a szerelmet kerestem
-állandóan keverve a nehezen érthetőt-
a nevezetlent melyet mindenki jól-rosszul
felfedez s minek szavára messzi utakra is elindul

és így vetődtem
a szeretet hangtalan
malmaiig s tovább
hol ostya lesz
lisztből és lágy kenyér
és én voltam a kenyér

és akkor ajándékba
kaptam a szerelmet
hogy majd megismerjem

Építek egy jó erős
malmot-mementónak
s odaállítom a szerelem kapujába
játékként s mire
a vár újra felépül
ujjból enyém lesz
a szeretet és a szerelem
ritkán egyesülő birodalma

/Nádasdi Éva: Memento /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.