2011. március 14., hétfő

Tears From The Moon















A Hold Vándora
A Holdon jártam álmomban,
fehér porban nyomom.
A napfényt vissza tükrözé
egy holdi alkonyon.

A Hold Leánya vár reám,
e bolygó asszonya.
A sziklák csúcsán hívogat,
legendák vár roma.

Ó, Hold Vándora eljöttél,
áldás, hogy itt lehetsz!
Jobb hír felénk már nem jöhet,
köszöntünk tégedet!

A távolban kék sziluett,
egy szép hölgy arra vár,
Hogy kéz a kézben lépjünk át,
Holt Álmok Ajtaján.

Ó jöjj karomba Hold Leánya,
köszöntlek égi lény!
Az én kezembe add kezed,
áradjon égi fény!

A Titkok Kertje tárul fel,
e misztikus liget.
Már újra él..., ím ez a jel,
megdobban hű szíved!

Újra él e holt planéta,
mi eddig álmodott.
A Hold Vándora visszatért,
és ébredést hozott!

Már friss szél járja ligetünk,
a vén Föld fénye fenn.
A Földsugár sétára hív,
e titkos éjjelen...

Ó Hold Leánya ezüst fák,
hold-pagodák alatt.
Elhagynak már a bókok is,
az ihletett szavak...

Csak állok némán, meglepve,
egy arany kút felett.
A Holdon újra szállanak
hűs esőfellegek.

Még két karomban tartalak,
már táncolunk, mint szél
Meglebben könnyű ruhád,
minden életre kél...

Emléktüzek gerjedének,
mint fénylő kráterek.
Ím a Holdon új élet vár,
s szeretnek engemet!

Szeretnek, mert emlékeznek,
Hold Vándora vagyok.
Visszaértem, visszatértem,
már jőnek szép napok!

Poet.hu Szuhanics Albert
(Debrecen, 2008. november 1.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.